ExpertCall - Social Media Contact Center
A kommunikáció új iránya!
Egyesített kommunikációs megoldás kis-, közép- és nagyvállalatok számára
Az üzleti kommunikációs rendszerek fejlődésének jelenlegi iránya a konvergencia, vagyis a kommunikációs csatornák összeolvadása a hatékonyság növelése céljából. Erre nyújt megoldást, az ExpertCall Social Media Contact Center, amely egységesíti a hagyományos contact center csatornákat (hang,email,fax,sms) a modern social mediával (Facebook,Twitter,Chat…) a mindenkori cél eléréséhez: az ügyfelek megnyeréséhez és megtartásához.
Kiknek ajánljuk
Az ExpertCall kis-, közép- és nagyvállalatok számára egyaránt hatékony megoldást nyújt a kommunikációs csatornák egyesített kezelése révén.
Fejlett funkciók:
- Bejövő hívások (Ivr,Acd,Sbr,Virtual Queue)
- Kimenő kampány, Prediktív visszahívás
- Kérdőív kezelő, Kvótázó modul
- Hatékony Prediktív Tárcsázó Algoritmus
- Hd Hang/Videó, Hangrögzítés
- Valós Idejű És Aggregált Statisztikák
- Facebook, Twitter, Linkedin Támogatás
Modern technológia:
- Telepített (Dobozos) Vagy Virtuális (Online, Felhőben Futó) Megoldás
- Szerveroldal: Linux,Windows
- Vagy Felhő: Ms Azure, Amazonec2
- Kliensoldal: Windows/Imac Vagy Böngésző
- Mobil Kliensek: Android, Ipad
- Adatbázisok: Oracle,Postgres,Sqlserver, Mysql
- Microsoft Crm,Salesforce.Com Integráció
- Outlook, Active Directory Támogatás
- Voip Telefonok, Központi Management